piątek, 3 kwietnia 2015

OOTD #3 - sweterek w kotki

Hej Wam :))

Pogoda u mnie nie najlepsza. Najpierw było cieplusioooo..  A teraz - pada śnieg. 
Zdecydowanie bardziej wole jak jest ciepło i świeci słoneczko. 
Wielkanoc już niebawem, a tu śnieg.... Troszeczkę się spóźnił i pomylił święta :D

01.04 na prima aprilis pojechałam razem z mamą i siostrą do znajomych... Postanowiłam skorzystać z okazji i porobiłam zdjęcia :))

Mam nadzieję, że Wam się spodoba..













/płaszcz - H&M/sweterek - H&M/leginsy - new yorker/buty - adidas/torebka - orsay/komin - nie pamiętam :)))

Julia ♥








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.