środa, 27 maja 2015

WŁOCHY

Cześć ! ^^

W czerwcu mam planowaną wycieczkę do Włoch ! Ta decyzja była podjęta w ubiegłym tygodniu. Nic o tym nie rozmyślałam bo nie miałam jechać, lecz były wolne miejsca i pani mi to zaproponowała. 
Strasznie się cieszę i nie mogę się już doczekać !
Będę robiła dużo zdjęć (zrobię posta). Będę też wysyłała snapki ^^ Mój snapchat: xjulliettxx .
Więc możecie mnie dodawać i oglądać relacje na żywo ze snapka hihihi. Będą też zdjęcia instagramowe: x.julliett.x .


WIęc wycieczka będzie trwała od 05.-14.06. :P
Mój plan wycieczki ^^


Wiec będzie trochę zwiedzania jak i plażowania haha. 

Ariana Grande - One last time (James Lansic Deep House Remix)

Pozdrowioonka :**

Julia ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.