sobota, 27 czerwca 2015

Ulubieńcy ostatnich miesięcy !:)))))

Hej. :))

Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami ostatnich miesięcy. Dawno nie robiłam tego na blogu, więc czas najwyższy !! :P

1. Biały lakier do paznokci z Golden Rose. W ostatnim czasie dość często maluję paznokcie na biało. Nie wiem czemu, ale strasznie mi się podobają paznokcie w kolorze białym ! :D


2. Matte Top Coat - na te białe paznokcie nakładam ten top coat matowy. Jest fajny efekt końcowy...

2. Perfum Si - Giorgio Armani

3. Adam Lambert - Ghost Town

4. 5SOS - Don't Stop

5. Trylogia RYWALKI *-*
Już pisałam, że bardzo mi się spodobała ta seria książek. Zaczęłam czytać to we Włoszech i później w domu po powrocie przeczytałam pozostałe 2 części z trylogii i mam zamiar jeszcze przeczytać 4 część (Następczyni)oraz dodatki (Książe i Gwardzista, Królowa i Ulubienica)




Jak zaczniesz czytać, to nie możesz przestać ! 

6. Najdłuższa podróż
Byłam na tym filmie w kinie. Naprawdę fajny film warty obejrzenia. Aktorzy też świetni :))))))


I to chyba było by wszystko w tych ulubieńcach. Wiem, że to trochę mało jak na te kilka miesięcy, ale nie znalazłam niczego więcej hihi ;****

Julia
xx


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.