środa, 16 września 2015

~haul zakupowy~

Hej!



Dzisiaj zaprezentuje Wam rzeczy, kosmetyki, które kupiłam w ostatnim czasie. Nie jest ich może za dużo, ale to zawsze coś :) 


1. Pomadka ARTDECO
Używam tej pomadki sporadycznie. Kupiłam ją w Douglasie za ok 30-40 zł. Długo się utrzymuje i jest w kolorze ust, dlatego nie rzuca się w oczy.


2. Suchy szampon Batiste
Jest to mój pierwszy suchy szampon. Chciałam go już dawno kupić, lecz jakoś nie kupiłam. Jestem z niego zadowolona. Wystarczy, że popryskasz nim włosy i wmasujesz, i już twoje włosy nie wyglądają jak tłuste. :)) Kupiłam orginal, gdyż nie mogłam się zdecydować jaki. 


3. Wosk Yankee Candle
Ostatnio mama kupiła kominek na świeczki, różne zapachy. Więc ja jak to wielki maniak Stanów, musiałam kupić świeczki made in USA. hahaha. Takowe woski są o zapachach: moroccan argan oil i cassis. Nie było za dużo do wyboru, ale jednak ich trochę było. Miałam straszny dylemat..


4. Gumeczki InvisiBobble 
Nowe gumki do włosów. hahah tamte się trochę porozciągały, więc musiałam kupić nowe. Oczywiście znam patent na zwężenie ich, ale nie mogłam się oprzeć aby je kupić! Więc zakupiłam białe, szare i bordowe :))


Taki krótki post dzisiaj :)) 
Czy miałyście coś z tych rzeczy ? Jak tak to co? :D

Julia


2 komentarze :

  1. Bardzo ładny kolor ma ta pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu może wygląda jak taki róż, lecz na ustach nie odróżnia się za bardzo :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.