niedziela, 3 kwietnia 2016

02/04/16

Cześć,


Uwielbiam jak na dworze jest słonecznie. Jest wtedy taka energia i chęć do życia, i robienia czegokolwiek. Też tak macie? Dzisiaj było tak słonecznie i w miarę ciepło.. Tzn wiał wiatr, którego mogłoby nie być. Było chyba ok 14 stopni. To mało, ale lepsze to niż 3. Prawda? A jutro i pierwsze dni następnego tygodnia mają być temperatury powyżej 18! Ale się cieszę!

Dzisiejsza stylizacja składa się ze zwykłej szarej koszulki z rozcięciami z boku, czarnych rurek, do tego koszula w kratę oraz Adidas Superstar. Dodatkowo mama uczesała mi słynne w tym sezonie "boxer braids". 


/koszulka - primark/spodnie - h&m/koszula - river island/buty - adidas superstar/

 Julia

10 komentarzy :

  1. Buty mi się podobają :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty sa świetne i wspaniała fryzura!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, świetna fryzura!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz i masz cudowne włosy !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny, luźny zestaw na co dzień! i świetne warkocze ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. SUper luzaka stylóweczka, takie lubię najbardziej :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzurka bardzo fajna, świetnie zgrana z stylizacją :)

    Kochana mam prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, zostaję tu na dłużej-obserwuję :)
    Pozdrawiam, www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajną masz tą szarą koszulkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.