piątek, 18 listopada 2016

still a little fall

Hej!



To już moja trzecia jesień na blogu! W październiku minęły dwa lata odkąd mam bloga! Szok! Aż tak szybko czas leci? 

Chciałam Wam pokazać mój dzisiejszy outfit. Myślę, że odkąd chodzę do tego liceum, mój styl się troszkę poniekąd zmienił. Aczkolwiek nadal lubię czasami poeksperymentować! Pewnie jak same zauważyłyście, na blogach innych blogerek, w życiu codziennym, moda się teraz zmienia i jest bardzo różnorodna. Ważne jest tylko, aby mieć swój własny styl ;)

Chodzę do liceum już w większym mieście, niż tam gdzie było moje gimnazjum. Widzę wiele rzeczy przez to na plus.
Nie wiem, czy pamiętacie, ale miałam w planach iść w kierunku medycyny, czyli do klasy z profilem biomedycznym. Niestety zabrakło mi kilku punktów i się nie dostałam, więc wylądowałam na humanie! Wiecie, co Wam powiem? Totalnie nie żałuję! Ta klasa jest wspaniała, poznałam fantastyczne osoby, w tym Agatkę z bloga Dumb or Happy? oraz Zuzię, która mi zrobiła te piękne zdjęcia, które zaraz zobaczycie :) A także moje plany przyszłościowe się zmieniły. Tak jak chciałam być lekarzem, tak teraz planuję iść w dziennikarstwo/psychologię/biznes.

No dobra, nie będę Was dłużej zanudzać! Zapraszam do oglądania! ;)

 photo by Zuzia

/golf - c&a/sukienka, płaszcz - h&m/buty, szal - stradivarius, katana dżinsowa - levis/

Julia

1 komentarz :

  1. Pięknie wyglądasz! Te podkolanówki są idealne do Twojej stylizacji! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.