sobota, 1 lipca 2017

potsdam

Hej!

Muszę Wam powiedzieć, że Niemieckie miasta podbiły moje serce! Poprzednio był Berlin, teraz Poczdam. Dlaczego Poczdam? Tak się składa, że moja mama tu pracuje i mieszka (jeszcze beze mnie), więc będę tu częstym bywalcem, co dla mnie to bardzo zadawalające, bo też niedaleko znajduje się Berlin! 

Zdjęcia poniżej są robione w większości w Parku Sanssouci. Byłyśmy tam na Wielkanoc (a dopiero teraz dodaje post hehe). 

A stylizacja, którą mam na sobie jest w większości z lumpeksu! Niedaleko mnie jest taki świetny second hand, i tam są ubrania z zagranicznych sklepów. Bardzo często można tam znaleźć super ciuszki. Ta bluza i spódniczka akurat stamtąd są, natomiast kardigan, sweterek, jakkolwiek to zwał z niemieckiego second handu. W ostatnim czasie najczęściej się ubieram w tamtejszym sklepie hahah. 


/bluza - primark/spódnica - no name/buty - stradivarius/kardigan - esprit/

Które miasto Wam się bardziej podoba? Berlin czy raczej Potsdam?

Ja chyba nie potrafię wybrać, które dla mnie lepsze. Lubię duże miasta, a całe życie mieszkałam to na wsi, to w małym mieście. Zarówno Berlin jak i Poczdam pokochałam (mimo tych uchodźców :D mama mówi, że nie wszyscy są źli, że zna kilku z pracy i ze szkoły, ale ja nie mogę się do nich przekonać, nie żebym była rasistką czy coś, po prostu wewnętrzny strach nadal gdzieś tam jest..)

Julia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.