czwartek, 4 grudnia 2014

~ Case Of my phone :) ~

Hejka, 
Mam telefon Samsung Galaxy S3. Bardzo dobrze się spisuje. Spadł mi kilka razy i nic się nie stało (z tego co czytałam w internecie to jest ponoś "delikatny"). Do tego modelu jest pełno fajnych pokrowców, etui, gumowych, czy też plastikowych. Przedstawię wam dzisiaj moje cztery etui. 

1. Pierwsze moje etui. Dlaczego z flagą USA ? Ponieważ jak już chyba wiecie jestem tak jakby fanką USA. :) Na początku miała byś flaga Anglii, lecz zdecydowałam się na Amerykę. Dość długo go użytkowałam (od kwietnia do października) i zaczął się trochę ścierać.

2. Moim drugim pokrowcem była Myszka Minnie :) Jak poszłam z nią po raz pierwszy do szkoły no i później też To wszyscy się nią zachwycali : "Wow, jaki świetny; Ale ładny; Ile kosztował i gdzie kupiłaś?; Podoba mi się ten pokrowiec". Jestem jedyną posiadaczką takiego etui w szkole i podejrzewam też, że w moim małym miasteczku (ok. 5 tys.). Mi też się bardzo spodobał, a zauważyłam go u jednej z moich ulubionych youtube'rek.. 

3. Jest to śliczny czarno-biały piesek Terrier. Bardzo mi się podoba. Jest z fajnego materiału, takiego.. takiego miękkiego. ?! :) 

4. Króliczek... Kremowy. Też mi się podoba :) 


Zamówiłam dwa przez internet. I przyszły wczoraj . ! :)) *.*

A więc to wszystkie moje pokrowce. Mam nadzieję, że będę ich miała jeszcze wiele więcej. :) 
Julia
xx



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.