poniedziałek, 5 stycznia 2015

Boże Narodzenie ~ Prezenty

Hej Wam !

Moje święta minęły mi fantastycznie. Lecz w tym roku nie czułam aż tak bardzo tego świątecznego klimatu jak rok temu. Jak już pisałam wcześniej - tegoroczne święta Bożego Narodzenia spędziłam z rodziną brata mojej mamy.





A pod choinką już prezenty :)


A oto moje prezenty.. Jeszcze jest perfum Calvina Kleina, ale zapomniałam go dorzucić :)


Dwie bransoletki. Ja jestem raczej zwolenniczką delikatniejszych i mniejszych, dlatego też bardziej mi się spodobała bransoletka ze znakiem nieskończoności. 



Trylogia Igrzysk Śmierci. Jestem wielką fanką tej trylogii - książkowej i filmowej. Pierwszą i drugą część oglądałam chyba po 3-4 razy :P Książki też czytałam, ale na telefonie, a teraz w końcu mam książki w okładkach :D 


Masło do ciała i do ust. Powiem tak: jestem z tego zadowolona. Masełko chyba cały czas nakładam na usta. Tak jak pisze jest ono malinowe, dlatego też te masełko nie zostaje długo na moich ustach, bo je zlizuję :D 

I dostałam też skarpety 4F.. Jeszcze ich nie nosiłam, ale są bardzo fajne. W wielu miejscach są pogrubione. 

Julia
xx






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.