piątek, 9 stycznia 2015

Mini haul zakupowy - uroda

Cześć, 
w ostatnim miesiącu kupiłam kilka rzeczy.. Szczotkę  Tangle Teezer, gumeczki InvisiBobble i balsam do ust EOS. To nie wiele rzeczy.. No ale zawsze coś :D :P




1. TANGLE TEEZER. Moją pierwszą szczotkę kupiłam w drogerii Douglas. Była to szczotka Tangle Teezer Orginal czarna :P Jej zdjęcia Wam jej nie pokaże. :D
Drugą szczotką jest Tangle Teezer Compact Styler. Jest ona czarna z panterką. Jestem z tych szczotek zadowolona.. Sprawdzają się w 100%. Faktycznie zamyka łuski włosów, dzięki czemu stają się one gładkie, błyszczące i miękkie.. A w moim przypadku, gdy uczesze włosy raz i są one przyjemne w dotyku to je czeszę, i czeszę, i przestać nie mogę !



2. INVISIBOBOBBLE, czyli gumki do włosów XXI wieku :D Ja je zamówiłam przez internet.. Przy zamawianiu szczotki zobaczyłam te gumeczki i pomyślałam, że je wypróbuję. No i okazały się rewelacyjne. Teraz prawie cały czas tylko je używam. Są one w kolorach różowy i przezroczysty :))



3. EOS BALSAM DO UST. Także zamówiłam go przez internet.. Długo zostaje na ustach (nie raz krótko, bo go zlizuję :D), ma dobry smak, z naturalnych składników, bez chemii.. Co tu więcej dodać ?? Zamówiłam w dwóch smakach dla mamy i dla mnie: pomegranate raspberry (mamy) i blueberry acai (mój). 



Podsumowując - jestem z tych produktów bardzo zadowolona i polecam je wszystkim ! :)) 

Julia
xx




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.