wtorek, 10 lutego 2015

kino + zakupy :)

Hej, 
Dzisiaj (10.02.) byłam na wycieczce z klasą do kina. Pojechaliśmy na polski film "Carte Blanche".
Bardzo fajny film według mnie, ale moi koledzy twierdzili, że był nudny.. Lecz ja tak nie uważam i mogę wam go polecić :) 
Po filmie mieliśmy około 2 - 3 godzin na zakupy.. Chodziłam z dwiema koleżankami: Anią i Klaudią. Przeszłyśmy chyba po wszystkich sklepach i nic ciekawego nie znalazłyśmy :D I gdy już nasz czas dobiegał końca (zostało nam około 15-20 min) zaszłyśmy do sklepu "Medicine".. Właśnie tam zrobiłyśmy zakupy. ! :P Ja kupiłam tylko jedną koszulkę.
Nie udało mi się kupić książek, nie było.. Więc kupię je przez internet :)





Jechaliśmy i wracaliśmy pociągiem !

Oto kilka zdjęć z tej wycieczki :)


W toalecie zdjęcie musi być :D To chyba już tradycja :P


I oczywiście w szatni :)


A tutaj taka sobie ja jestem... Jedząca wafelka. (Fot. Ania ♥)

Mam nadzieję, że podobał się Wam taki luźny, szybki post ?
Jak tak to komentujcie !

Julia
xx



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.