niedziela, 8 lutego 2015

Nicholas Sparks - my favourite writer.

Hejka,

Piszę ten post, ponieważ przez ten weekend obejrzałam dwa wspaniałe filmy na podstawie książek Nicholas'a Sparks'a.. Jestem nimi zachwycona. Dają wiele do myślenia. 
We wtorek jadę do kina oraz do centrum handlowego z klasą i mam zamiar kupić jego dwie książki. 
A więc filmy to:
1. Dla Ciebie Wszystko (The Best of me) - jejkuuu.. Jaki przecudowny film !. Straszny wyciskacz łez. Nie będę zdradzała szczegółów, gdyż jak zacznę pisać o tym to nie skończę. Tą książkę mam zamiar kupić w empiku.. A jak nie w empiku to przez internet zamówię :)


2. Szczęściarz (The Lucky One) - też śliczny film. Całe szczęście nie płakałam. Piękny.. I gra w nim Zac Efron.. To też przyciągnęło moją uwagę i tę książkę też mam zamiar kupić. :)
Żołnierz na misji znalazł zdjęcie dziewczyny/kobiety, które go uratowało. Powraca i odnajduje tą dziewczynę z obrazka. Zaczyna u niej pracować.

3. Kiedyś oglądałam i czytałam "Ostatnią piosenkę" (The Last Song).. Miley Cyrus i Liam Hemsworth w rolach głównych. Jak go będziecie oglądać to przygotujcie sobie chusteczki! No, ale pewnie oglądaliście już go ?

4. Szkoła uczuć - Jesienna miłość - ta opowieść opowiada o dwójce młodych ludzi. Chodzą do ostatniej klasy szkoły średniej. Landon to beztroski siedemnastolatek, który jeszcze nie wie gdzie ma iść po szkole. Natomiast Jamie to jego przeciwieństwo - nie chodzi na imprezy, opiekuje się owdowiałym ojcem, który jest pastorem, codziennie czyta Biblie. Przeciwieństwa się przyciągają :)
Jamie i Landon zaczynają się spotykać..... Resztę polecam obejrzeć. :D Naprawdę książka oraz film godne obejrzenia/przeczytania.

Zauważyłam, że w tych powieściach pojawia się śmierć. W każdej z powyższych jest motyw śmierci. Dlatego też jest to smutne. Ale też jest dużo scen miłosnych! 

W ogóle wszystkie filmy na podstawie książek Nicholas'a są świetne i książki również. 

Polecam wszystkim!

Julia
xx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.