poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Haul zakupowy - H&M - zakupy online

Heeej!

Wiem, że mnie dawno tu nie było :( Przepraszam Was wszystkich za moją dość długą nieobecność ..

W dzisiejszym poście mam dla Was haul zakupowy ze sklepu internetowego H&M.
Zamawiałam już z tego sklepu 3 razy. Zawsze tylko stacjonarnie robiłam zakupy. 

Powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona z tego kupna. Nigdy nie zamawiałam ze sklepów internetowych! Oglądając filmiki różnych youtuberek, które kupowały ze sklepów online myślałam, że te rozmiary będą niedopasowane i niezgodne z naszym rozmiarem. Lecz tutaj się pomyliłam :D
Odzież i buty zamawiałam wg swoich rozmiarów.. 
Jednak rozmiarówka butów jest niezgodna.. :( Zamówiłam raz takie śliczne sandałki na obcasie. ohh... Jak one mi się podobały ! W końcu przyszła paczka. I tutaj czekało mnie rozczarowanie :/// 
Zamówiłam rozmiar 38, gdyż pomyślałam, że będą na zaś haha.. I przymierzam buty, a tu o ok. 3 cm za duże :((( I niestety musiałam je odesłać. No a najgorsze jest to, że już tych butów nie ma w sklepie :/// No dobra.. Ale koniec smutków :D 
Chcę Wam pokazać rzeczy, które zamówiłam :)))

Pierwsze zamówienie zrobiłam przed świętami Wielkanocnymi.. 
W moim wielkanocnym OOTD możecie zobaczyć kardigan z h&m..


1. Sukienka




Dodatkowo dorzucam Wam zdjęcie z lanego poniedziałku ^^ Miał być post z tą stylizacją, ale nie udało się :D


Ja mam ją w rozmiarze 36. Wtedy były przeceny więc kupiłam ją w cenie chyba 30 zł.
Jest wykonana z fajnego, cienkiego materiału. Bardzo ładnie wygląda co z resztą możecie zobaczyć powyżej.. Ma też wycięcia co ją ozdabia. Miałam ja wziąć w kolorze czarnym, ale nie było rozmiaru.. Więc zdecydowałam się na tą :))) I dobrze, że ją wzięłam. Chciałam mieć taką "elegancką" aby mieć coś na koniec roku :) 

2. Szorty



Nie miałam krótkich spodenek z wysokim stanem.. Bardzo mi się podoba wysoki stan. I gdy znalazłam te spodenki, a jeszcze gdy były za ok 20-25 zł to nie zastanawiałam się i wzięłam aż dwie pary hahah.. Rewelacyjne spodenki - szczerze polecam. Teraz są trochę droższe niestety.. Ale gdyby były za 20 zł to bym wzięła też dla siostry. Materiał jest ok.. Elastyczny.. Dobrze wykonane.
Mam jeszcze spodenki w kolorze szarym :P



3. Kardigan




Kardigan jest bardzo fajny, prosty, cienki. Jedynym minusem tego kardiganu jest to, że przy dotknięciu, przy zaczepieniu się o coś to nitki wychodzą na wierzch haha.. No ale poza tym jest ok :))

W następnym zamówieniu były buty.. I tylko buty haha. Ich historie macie powyżej.. :P Linka Wam nie podam, gdyż nie mogę ich znaleźć :( Ale macie zdjęcie.




Moje kolejne zamówienie było chyba największe z tych wszystkich :D
Zamawiałam dla siebie i dla siostry, lecz pokażę Wam tylko moje rzeczy. 

1. Kardigan 



Jeszcze go nie nosiłam, ale wydaje się fajny.. Troszeczkę grubszy od tamtego. I długi... U mnie sięga prawie kolan!

2. Spodnie



Spodnie faktycznie są elastyczne :D  Mi się podobają, a tym bardziej, że wysoki stan ! Polecam :))) Fajnie się je nosi i nie jest gorąco latem.

3. Biustonosz sportowy



Ja mam właśnie ten biustonosz co na zdjęciu ... W kolorze czarnym. Jest to mój pierwszy biustonosz sportowy, gdyż ja za nimi nie przepadam. Lecz wzięłam, gdyż był za ok. 25 zł. Jest okej. :D

Miałam dać jeszcze zdjęcia, które sama zrobiłam.... Lecz coś się stało z kartą i nie chcą się zgrać na kompa :( 

To już koniec moich zakupów! Mam nadzieję, że choć trochę Wam się podobał ? 

 Buziakii :***

Julia ♥






3 komentarze :

  1. Wydaje mi się, że każda kobieta lubi zakupy, a ja jeszcze bardzo preferuję te robione przez internet. Tym bardziej, że w końcu towar do domu przyniesie nam kurier co jest w ogóle świetnym rozwiązaniem. Udało mi się przy okazji trafić na opsi czym faktycznie jest dostawa w 24 godziny https://www.sendit.pl/blog/dostawa-w-24-godziny-jak-zrozumiec-czas-dostawy-u-kurierow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.