wtorek, 12 maja 2015

OOTD KOMUNIA 10/05/2015

Hej Wam :))

W tym poście przedstawiam Wam mój outfit na komunię, na której byłam :)

Miałam dość duży wybór sukienek, dlatego też związany z tym problem: co ubrać ?!
Ale jednak wybrałam chabrową sukienkę z dodatkiem kilkunastu złotych ćwieków/guziczków :))
Do tego założyłam mój kardigan z h&m oraz sandałki na obcasie.

Pogoda nie była z oszałamiająca. Gdyby było trochę cieplej to by było znacznie lepiej! :P Lecz nie ja decyduje o pogodzie :))













/sukienka - (dostałam więc Wam nie powiem ;c)/kardigan - h&m/sandałki - bronx/


1 komentarz :

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.