środa, 2 września 2015

25/08/15 - Białystok

Cześć :)


Byłam w Białymstoku prawie przez tydzień. I przydarzyła się okazja, aby pojechać na miasto. Skorzystałam z niej i wyruszyłyśmy do parku jakiegoś tam i spacerowałyśmy Aleją Zakochanych :D
Pogoda nam dopisywała. Była w sam raz, żeby ubrać krótkie spodenki. .. Ale ja założyłam długie, białe spodnie. Niebieską, dżinsową, krótką koszulę do tego i moje sandałki na słupku. Jako dodatek wybrałam kilka złotych pierścionków. :))
Mam nadzieję, ze stylizacja przypadnie Wam do gustu.



/crop top - bershka/spodnie - tally weijl/torba - gionni/buty - bronx/pierścionki - monsoon accessorize

Julia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.