wtorek, 1 września 2015

Back to school :) + podsumowanie wakacji

Dzień dobry Wszystkim!


Jak Wam minęły wakacje? Aktywnie na wyjazdach, czy w domku?
Ja przesiedziałam praktycznie cały pierwszy miesiąc w moim mieście. W drugim miesiącu byłam raczej na wyjazdach. Byłam w Gdańsku, W Warszawie, w Anglii, we Wrocławiu i na koniec w Białymstoku jak co roku. :) I w czerwcu byłam we Włoszech .. to też się liczy? :D
Nie były to za aktywne wakacje... Ale nie.. Jednak były. Dużo jeździłam rowerem (ale bez przesady), wychodziłam często ze znajomymi na dwór. Podsumowując: podobały mi się moje wakacje, bo miałam możliwość wyjazdów jak i nic nie robienia całymi dniami. 

No wiec.. 
Powrót do szkoły. Cieszycie się ? Ja nie.. Ale z drugiej strony taak. :))
Jakie macie sposoby na naukę ?
Co roku sobie postanawiam, że będę się z dnia na dzień się uczyć, lecz później jak zawsze uczę się przed sprawdzianem haha .
W tym roku kupiłam sobie kalendarz szkolny, aby zaplanować sobie różne rzeczy i o nich nie zapomnieć. Co też polecam ;)
Piórnik mam z zeszłego roku, a plecak.. Plecak mam jeszcze stary, ale w najbliższych dniach wybieram się, aby go kupić.




Piórnik jest już zaopatrzony w kolorowe długopisy, ołówki i wszystko inne co potrzebne. Książki również już mam.. Tylko jeszcze niektórych ćwiczeń brakuje.
Trzeba się zmobilizować i wziąć się w garść. Nie możemy się obijać :)) Po każdym początku roku postanawiam sobie, że będę miała czerwony pasek. I tak też się dzieje.. Nie wyobrażam sobie nie mieć go. Mam ambicję i cel, więc do niego dążę.
Czy Wy też tak macie ? Staracie się o czerwone paski ? Jakie macie cele na ten rok ?







/kalendarz szkolny - biedronka/piórnik - magiazakupow.com/

Julia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.