sobota, 29 sierpnia 2015

"... Być jak księżniczka z księciem"

Hejka!

Czwartek.  Myślałam,  że sobie trochę dłużej pośpię po podróży, lecz nie.  Trzeba było wstać o 7:30..  Dlaczego? Bo moja mama zaplanowała wyjazd do znajomej w Lubaniu. I tak się też stało.  A przy okazji odwiedziliśmy Zamek Czocha! Powiem Wam,  że nie za bardzo chciało mi się tam jechać.  Ale gdy już tam dotarliśmy ujrzałam wspaniałą budowlę. Nigdy tam nie byłam, a wydawało się takie znajome.  I domyśliłam się,  że to tutaj Sylwia Grzeszczak nagrała teledysk do piosenki "Księżniczka". 
Zwiedzanie wnętrza tego zamku było dość ciekawe co też mnie szczerze zaskoczyło.  
Tutaj maciek kilka zdjęć z tamtego miejsca i teledysk :))














/sukienka - stradivarius/buty - deichmann/

Julia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.