środa, 21 stycznia 2015

Ulubieńcy miesiąca ~ styczeń ~

Siemkaaa.. 

W tym poście przychodzę do Was z ulubieńcami! To jest mój pierwszy taki post. :) 

Moimi ulubieńcami są:

1. Tangle Teezer - rewelacyjna szczotka, w której idzie się zakochać! Jestem z niej naprawdę zadowolona.. Nie ciągnie, zamyka łuski.. (więcej w poprzednim poście "Mini haul zakupowy").



2. Balsam do ust EOS. Mam go od niedawna i jestem z niego w 100% zadowolona. Ja mam o smaku Blueberry Acai, a mama i siostra Pomegranate Raspberry i Summer Fruit. Z tych trzech to chyba swój najbardziej lubię :) (więcej w poście "Mini haul zakupowy")


3. Balsam do rąk - w poniedziałek (19.01.) przyszedł do mnie pocztą... Bardzo fajny.. Używam go dopiero drugi dzień, ale podoba mi się.. Ja mam skłonność do naturalnych produktów. A EOS jest bez parabenów i czego tam jeszcze. 



4. Gumki do włosów InvisiBobble


5. Gumy do żucia Airwaves o smaku mentolowym i czarnej porzeczki.. W tym miesiącu polubiłam te gumy. Mniaaam. :))))



6. CM Launcher - jest to program, który przyspiesza działanie telefonu. Bardzo fajny, nowy pulpit.. Mi się spodobał.


7. CM Security - program do ochrony telefonu, antywirus.. Skanuje telefon i usuwa zbędne śmieci. Polecam wszystkim.


8. Lenny Kravitz - The Chamber

9. Sia - Elastic Heart

10. Hozier - Take me to church

11. Lorde - Yellow Flicker Beat

12. Vance Joy - Riptide

I to chyba wszyscy ulubieńcy :)) 

Julia
xx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.