środa, 21 stycznia 2015

*Noworoczne postanowienia*

Hej Wam !

Moje noworoczne postanowienia ? Hmm.. Gdyby tu się zastanowić to jest ich kilka.. 
Jesteście ciekawi ? 

Więc. Mam nadzieję, że w tym roku moje życie się przekręci o 180 stopni. W ubiegłym roku 2014 wiele się zmieniło - na gorsze, ale zarazem na lepsze. 
W tym roku:

*Mam nadzieję, że się wyprowadzę z Polski!




* Chciałabym zacząć nakręcać filmiki na YT. :P


*Chciałabym zdobyć w tym roku przynajmniej 50 obserwujących, choć wiem, że i tak będzie ciężko :)

*Czwartą rzeczą/postanowieniem, które chciałabym zrealizować to być mniej leniwa. Chcę w tym roku regularnie ćwiczyć (2 razy w tygodniu).. Nie raz mi się zdarza, że mi się nie chce i mam strasznego lenia.. :D I wtedy nie ćwiczę. :// Ćwiczę, albo raczej uprawiam jogę. Powiem Wam, że ona bardzo pomaga. Już widzę efekty, a ćwiczę tylko od ok 2 miesięcy. W ten sposób się rozciągam i wzmacniam oraz wyciszam. :)) Polecam ten sport.


I to chyba koniec. To są moje postanowienia na rok 2015. :P :)
Julia
xx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.