piątek, 6 lutego 2015

Ferie zimowe 2015

Hejj !

W tym roku mam ferie od 16. lutego.. To chyba najpóźniejsze ferie w tym roku. Nie wiem czy się cieszyć czy smucić ? Ale chyba nie mam powodu do smutku ?!

W tym roku jadę na tydzień do Białegostoku, a na drugi tydzień na narty do Karpacza.

W Białymstoku mam rodzinę. Jest tam duży domek, podwórko.. Fantastycznie. Spędzę ten tydzień czytając książki, spotykając się z rodziną.. Mam zamiar przeczytać Igrzyska Śmierci. Pewnie będzie też jakiś kulig ?! :P
Zamierzam zacząć kręcić filmiki na YT ! Moim pierwszym będzie "50 przypadkowych faktów o mnie" i oczywiście podczas mojego pobytu w Białymstoku będę kręcić też vlog :)



Na narty jadę w polskie góry do Karpacza :) Ale na stoki będę jeździła do Czech.. W tym roku chcę jeździć na desce! A pozostały czas spędzę czytając książki.. Igrzyska Śmierci lub coś z powieści Nicholasa Sparksa.
I oczywiście też chciałabym nagrać jakiegoś vloga :P

To chyba wszystkie wyjazdy na ferie. :D

I na pewno dodam jakieś zdjęcia !

Julia
xx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥ Jest to strasznie miłe i bardzo motywuje!
Jeżeli zostawisz obserwację lub komentarz odwdzięczę się na pewno!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.